Björkbloggen

Lite spridda kommentarer om livet hos familjen Björk.

måndag 25 juli 2011

Tacksamt arbete

Efter ett och ett halvt år i vårt nya hus har vi äntligen fått upp bröllopsfotot på väggen.

– Vad har ni gjort? frågade Oskar.
– Titta på väggen! svarade Jenny.
– Hm! Det var ju tjåkit!

Och så gick han sin väg.
Upplagd av Stefan Björk
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Arkiv

  • ►  2016 (1)
    • ►  september (1)
  • ►  2013 (1)
    • ►  juli (1)
  • ▼  2011 (6)
    • ▼  juli (4)
      • Skallig!
      • Tacksamt arbete
      • Trots och syskonkärlek
      • Om traktorer, lastmaskiner och annat som fångar ba...
    • ►  januari (2)
  • ►  2010 (8)
    • ►  oktober (1)
    • ►  juni (1)
    • ►  maj (2)
    • ►  mars (3)
    • ►  februari (1)
  • ►  2009 (21)
    • ►  november (1)
    • ►  juni (2)
    • ►  maj (5)
    • ►  april (7)
    • ►  februari (5)
    • ►  januari (1)
  • ►  2008 (2)
    • ►  augusti (1)
    • ►  juni (1)

Ämnen

  • Oskar (13)
  • William (15)

Deltagare

  • Jenny
  • Stefan Björk
  • Unknown
Temat Bildfönster. Använder Blogger.