Björkbloggen
Lite spridda kommentarer om livet hos familjen Björk.
måndag 25 juli 2011
Tacksamt arbete
Efter ett och ett halvt år i vårt nya hus har vi äntligen fått upp bröllopsfotot på väggen.
– Vad har ni gjort? frågade Oskar.
– Titta på väggen! svarade Jenny.
– Hm! Det var ju tjåkit!
Och så gick han sin väg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar